IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY

متن مرتبط با «واقعا؟؟» در سایت IN THE NAME OF THE MOST BEAUTY نوشته شده است

واقعا؟!؟no response????

  • نیلوبلاگ

    "JOY IS A NET OF LOVE BY WHICH YOU CAN CATCH SOLVS."This is our weblog that u can enjoy it from fabulous subject and u can access the site that is for entertainment....Enjoy it.Enjoy it...Every thing is there...VISIT MY OTHER ARCHIVES"شادی" پروانه ایست که هرچه تقلا کنی نمیتوانی انرا شکارکنی،باید آرام باشی تاروی شانه ات بنشیند...مي گذرد روزي اين شبهاي دلتنگي،مي گذرد روزي اين فاصله و دوري،مي گذرد روزهاي بي قراري و انتظار،ميرسد همان روزي که به خاطرش:گذرانديم فصل هارابي بهار،واز ترس اينکه بهم نرسيم ...

    ادامه مطلب